Dirkzwager streeft in alles wendbaarheid na

Het zal u niet zijn ontgaan. Dit voorjaar presenteerde Dirkzwager een nieuwe huisstijl. Door het kantoor zelf samengevat in een aantal trefwoorden: kleurrijk, wendbaar, dynamisch en toekomstgericht. Maar wat zeggen deze trefwoorden over Dirkzwager als werkgever? Een interview met Selma van Ramele en Ernst-Jan van de Pas, co-voorzitters van het bestuur.  Kleurrijk Ernst-Jan: “De kleurvlakken in ons logo vertegenwoordigen de drie pijlers van onze dienstverlening (advocatuur, notariaat en fiscaliteit). Maar de alsmaar complexer wordende juridische wereld van onze cliënten vraagt om intensieve samenwerking en co-creatie. Daardoor ontstaan er wisselende teams met nét steeds een andere kleurschakering.“ “Tegelijkertijd willen we met het logo aangeven dat er op ons kantoor ruimte is voor diversiteit” vervolgt Selma. “In brede zin, er is plek voor iedereen. Werken in een divers ...
advocatie
19-09-2022 13:09