Advocaat, reageer eens niet zo snel

Zijn je goede voornemens al gesneuveld? Mooi, dan komt er eentje die wel gaat lukken: reageer minder snel op alle mails, vragen en appjes. Cliënten goed bedienen, het is je ‘middle name’ als advocaat. Is het je goede voornemen voor 2023 om dat nog beter te gaan doen, door nog meer ‘responsive’ te zijn? Want snel op een vraag reageren is natuurlijk erg klantvriendelijk. Bereikbaar zijn ook. Welke klant belt er nog het algemene kantoornummer, om zich geduldig te laten doorverbinden door een receptionist(e)? Dat zijn er maar weinig, want ze hebben al lang je mobiele nummer en appen of bellen je direct, om snel contact te hebben. Niet meer dan normaal? Nee, responsief zijn is zooo 2022. Responsive Zeker, het idee om ‘responsive’ te zijn is zeer aanlokkelijk, er gaat zelfs een zekere beroepseer vanuit om snel te reageren en bereikbaar te zijn. Persoonlijk kan ik nogal tevreden...
advocatie
11-01-2023 09:53